Small Cute Grey Red Outline Pointer



Maximum quality for Chrome
1366 x 768 screen resolution

Skin by Le Vans. xoxo
»Alhamdulillah Mufthi come back
Wednesday 12 December 2012

asslamu'alaikum..

3minggu lepas ada someone anta kat IM ak ----> tazkirah tiap2 hari . first ak tak kenal sapa dia . ak buat tak tahu . bila dah 3minggu berturut . rasa tak sedap hati pulak bila tak layan dia . dengan hati yang terbuka . ak salam perkenalan kat dia . so ak tanya sape dia . Oh Mai ! bila dapat taw dia kawan karib lama ak !

ahhhhh ! happy gila ak masa tu ! sebab apa ak happy ? sebab dia dpt knal dan jadi kawan karib aku selama 2bulan je . pastu dia pindah . kalau nak tau dia tu la satu2 nya kawan lelaki ak yang selalu bagi ak semangat . seriously ak menyesal ikut rombongan sekolah time befday ak taon lepas . sebab ak blik je dri rombongan . semua muka sedih . bila twins (kembar setarikh hari jadi) aku bagi tahu . rupa2 nya malam tu dia last kat skolah .

di sebab kan dia dah nak pindah . ak tulis surat time tu juga . minx maaf bgai kat dia . then dia trus jumpe aku . ouchhh ! time tu la ak terasa hilang nyer sahabat yang rapat dengan aku walaupon perkenalan aku dengan dia cuma 2bulan . tapi itu sangat bermakna . sampai kitaorg di gelar "sweet couple" . hahahaha . kelakar bila ingat masa silam dulu .

time dia bagitau dia sapa . cuma allah je yang tahu macam mana hati aku gembira dapat beborak dengan dia lagi . dia pindah sebab cte2 dia nak belajar dekat mesir . aliran agama . tapi aku respek dekat dia sanggup kawan dengan classmate ak yang panas baran n melenting . cuma yang ak pelik . budak tu tak penah marah ak org herik aku . maybe sebab ak rapat dengan member dia kot . hahahahaha !

yang paling ak rasa bersyukur jadi kawan dia sebab aku sentiasa open minded dengan dia . actually dia tu skolah tahfiz private . yang penting ak takpenah tahu kat mana skolah dia . yang aku tahu skolah dia 100% fully dengan budak lelaki . hahahahaha ! k FYI ak sayang kau sebagai kawan sampai bila bila !

so. ALHAMDULILLAH !
- kawan itu mudah untuk kita cari dan mudah untuk kita lupakan dengan sekelip mata . tetapi sahabat itu sukar untuk kita mencari dan sukar untuk kita melupakan dengan sekelip mata :)




Labels:

words spilled @ 08:15 / leave goosebumps here