Small Cute Grey Red Outline Pointer



Maximum quality for Chrome
1366 x 768 screen resolution

Skin by Le Vans. xoxo
»KPJ Kajang 2009 Vs 2012
Wednesday 19 December 2012

asslamu'alaikum..

hai . selamat petang . huhuhuh . rasanya dah lama tak update blog . agak berhabuk sikit . fuhhhhhhh! what ever la . okey hari ni #victim PMR 2012 dpt keputusan PMR msg2 . ada yang sedih ada yang gembira . tapi tak pe . tu semua usaha anda . jangan termenung tau . kita patutnya bersyukur apa yang kita usaha kan . tak usah kecewa sekiranya ia tidak memuaskan . kita patut bangga apa yang dia usaha kan . maybe masa PMR sekarang tak dapat 9A's tapi sekiranya korang usaha sikit je lagi insya'allah masa SPM nanti korang dapat full A's tu . jangan lupa buat sujud syukur sapa2 yang dapat straight A's tu =)

k setel bab result #victim PMR 2012 . ha! cakap besar pahal aku nie! taon depan ak jugak akan rasa macam mana diaorang rasa ~ huhhhhh . k never mind . tu boleh ak usaha dengan lebih gigih lepas nie . hahahaha . malam tadi aku g melawat anak buah kat KPJ Kajang . hmmm . ksian aku tengok dia . ghupe2nya dah seminggu dia kena demam panas . tapi mama dia kata cuma belah malam je panas badan dia teruk . malam tadi pong nurse check suhu dia memang tinggi sangat 39 degris celcius . nurse check dia tu lepas dia muntah . kitaorg terpakse pakse dia minum susu sebab dia tak nak makan . rupa2 nya hmmm . muntah trus .

time ak sampai dekat floor 5 tu rasa macam lain pulak . (zaman 2012)kenapa wad kanak2 dia ceria sangat .(zaman 2009) masa ak dulu wad kanak2 yang aku duduk sebijik macam wad orang sakit . rupanya2 aku duduk kawasan untuk pesakit yang lepas kena oprate memang aku tak kan dapat wad macam anak buah ak dapat tu . huhhh . LOL XD . jiran anak buah ak lagi ekcik dari dia . huhuhuh . kalau tak silap aku budak tu kena paru2 berlendir . ksian ak tengok . huhhhh .

pagi tadi kakak ipar ak upload gambar dia . pucat skit mke dia . cakap tak nak . makan n minum tak nak . makan ubat apatah lgi . hmmm . hope korang doakan dia cepat sembuh k .

pic from intagram @mrs_al82

Labels:

words spilled @ 00:29 / leave goosebumps here